Tuesday, 15 March 2011

 keluar bersama dekna dan izah :)

hari ni nak keluar nan izah ngan dekna pgi MBI then mahu siggah parade sebentar .
hahaha , saja mahu jalan jalan . ha ! btw, terima kasih kepada makk dekna sebab tolong hantar dan ambik balik .. TERIMA KASIH YA MAKCIK ..
hoho .. semalam agak risau jugak lahh coz takut tak dapat pergi MBI tu ..
rase macam nak gaduh je semalam . hhahah . lawok betoi .
tapi ingat kawan kan malas lah nak cari gadoh .
nti aku tak ad kawan pulok . haha