Wednesday, 20 April 2011

hey kawan , aku tak suke keu lha dari dlu sampaiiiiiii sekarang tahu ? tk tahu diam . haha
dah lah peragai uw mcam haram jadahh . nak tiru ayat org tpi , dye ckp org yang tiru ayat dye . haih . memang masalah lah kan . tak dapat nak di tlong . dha lahh balak kau toh mke ensem gilaaa. memang kau mcam sampah pon . weh gila , bila nak bayar izah pnya kutu duit ? . dah lah macam biba . kau nak terasa ? aku tak kesah .. nak gadoh ? lgi aku suka weh . haha . nak maki memaki ? aku pon boleh buad macam toh setakt toh ? sume aku bleh uad lhaa . ingat kau sorang je ? nak bgge plak .  pieces a cake lha men .hahaha parah prah . hah tiru tiru . i will kick your ungly face .haha . aku pon tggi jugak lah men .


P/S : AKU KESAH LAH IF KAU NAK MAKI AKU . INGAT AKU KESAH SANGAT KE GILAA ? HADUI TLONG LHA PAHAM MEN . AKU TAK TAKOT PON . GEDIIIKKKKKKKKKK !!!